Gå på bio



Snart ska jag och mamma gå på bio. Vi ska se filmen jag visar bilden på Sammys äventyr. Det ska bli kul, äta popcorn och dricka läsk. Nisse kan inte följa med för han är sjuk idag och han var på badhus i dag. Ska bli skönt att vara själv med mamma i dag.

Igår tittade jag när pappa spelade hockey. Det blev 7-7 och pappa gjorde 2 mål.

På dagen var jag på hästskötar kurs. Jag och Tyra borstade på Una Loyd. Vi fick en läxa om sadeln. Nästa vecka ska vi träna på att sadla.

Nu ska jag borsta mitt hår och mamma klä på sig sen ska vi åka till bion

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har det mysigt med din mamma idag. Filmen verkar jättebra. Kram,Sara

2011-01-23 @ 11:47:20
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0