Snart god natt

Idag har jag varit ute i skogen med pappa och syskonen. Vi var vid svartviks stugan. Tok pappa hade glömt tändstickorna men det kom fler folk så vi fick låna. Så vi kunde grilla korv. Vi åkte skidor och det var roligt. Det var roligt att vara där.

När vi kom hem var det mat, sen kikade vi på TV och spelade WII nisse och jag. Nu är jag nybadad och smaskar på ett äpple. Snart ska mamma läsa en saga för mig och nisse.

I morgon är det skolan och kanske ska jag få sova hos Sanna i veckan. Hon är snäll.

God natt pruppar



Ett gammalt kort på mig, mamma och Lisa

Kommentarer
Postat av: sanna

Ja kom hit och sov i morgon du :) <3

2011-01-16 @ 19:00:18
URL: http://prinsessansanna.blogg.se/
Postat av: Mamma Carola

nästa gång vill mamma följa med.

va kusligt det var med flodhästarna vi kikade på...

kram älskar dig

2011-01-17 @ 00:11:12
Postat av: Anonym

Vilken mysig dag du verkar ha haft. Tokigt att pappa glömde tändstickorna :) men tur att det kom snälla människor som ni fick låna av. Hoppas att det är bra med dig!! Kram från faster

2011-01-20 @ 20:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0